• ODSEK KLAVIRA

    - nastavnički kadar u školskoj 2019/20.
     

  • ODSEK GITARE

    - nastavnički kadar u školskoj 2019/20.
     

  • ODSEK DUVAČA I VOKALNI ODSEK


    - nastavnički kadar u školskoj 2019/20.
     

  • ODSEK GUDAČA


    - nastavnički kadar u školskoj 2019/20.
     

  • ODSEK HARMONIKE


    - nastavnički kadar u školskoj 2019/20.
     

  • ODSEK STRUČNIH TEORETSKIH PREDMETA


    - nastavnički kadar u školskoj 2019/20.
     

  • ODSEK OPŠTEOBRAZOVNIH PREDMETA


    - nastavnički kadar u školskoj 2019/20.
     

Pocetna stranaAktuelno / vestiIstorijat skoleKolektiv skoleKontakti skole
  • Izjašnjavanje o nastavku školovanja u SMŠ (za učenike završnih razreda OMŠ)

  • Realizovanje nastave na daljinu do kraja prvog polugodišta

  • Nove mere za organizaciju rada i izmena školskog kalendara o obrazovno-vaspitnom radu za osnovne i sredwe škole u školskoj 2020/21. godini (MPNTR, 27. 11. 2020.)

  • Uputstvo za organizaciju rada srednjih škola do kraja prvog polugodišta školske 2020/21. godine (MPNTR, 27. 11. 2020.)

Koncert: Trio Aeterna
Trio Aeterna
26. marta 2014. godine održan je koncert

Tria Aeterna

koga čine
Marija Misita - violina
Dejan Mitroivć - violončelo i
Milica Sekulić - klavir

na programu su bila dela
Mendelsona i Pjacole

Marija Misita je srednju muzičku školu „Dr.Vojislav Vučković” završila u klasi prof. Biljane Jakšić-Nikolić. Studije violine upisuje kod profesora Aleksandra Pavlovića na FMU u Beogradu, u čijoj klasi je diplomirala i magistrirala. U periodu 2001-2002. bila je na usavršavanju u Salcburgu (Univerzitet „Mozarteum”), u klasi prof. Lukasa Hagena.

Kao solista natupala je sa Simfonijskim orkestrom Vojske Srbije, Niškim simfonijskim orkestrom, kamernim orkestrom „Gudači Sv. Đorđa”, BGO „Dušan Skovran”, kamernim orkestrom Muzičke omladine i orkestrom MŠ „Stanković”.

Učesnik je festivala „Mokranjčevi dani” u Negotinu, Budva – grad teatar, Bemus, Nimus i Festival orgulja.

Dugi niz godina član je najuglednijih kamernih orkestara, BGO „Dušan Skovran”, a zatim „Gudači Sv. Đorđa” i „Kamerata Serbika”.

Tokom 2000-2004. svirala je u okviru kamernog orkestra „Salzburg chamber soloists”. U okviru dua sa violinistkinjom Madlen Stokić Vasiljević održala je koncerte u Sali KNU, Galeriji KNU, Sali Fakulteta umetnosti u Nišu, Sinagogi u Nišu, Kući Kralja Petra i salama muzičkih škola „Mokranjac” i „Stanković”.

Trenutno je angažovana kao docent na Gudačkoj katedri FMU u Beogradu.



Prof. mr Dejan Mitrović diplomirao je i magistrirao violončelo na Fakultetu Muzičke Umetnosti u Beogradu u klasama prof. Francoise Jakovčić i prof. Sandre Belić. Tokom školovanja usavršavao se na majstorskim kursevima i specijalističkim seminarima kod prof. Majkla Fleksmana, Kazimira Mihalika, Stanislava Apolina i Dejvida Stendža.

Tokom školovanja je nagrađivan kao solista, kamerni i orkestarski muzičar na brojnim republičkim, saveznim i međunarodnim takmičenjima i festivalima. Ostvario je veliki broj snimaka za radio i televiziju u zemlji i inostranstvu.

Od 1993. je stalni član Beogradskog Gudačkog Orkestra „Dušan Skovran”, a od 2001. godine je angažovan kao solo čelista ovog orkestra. Zajedno sa ostalim članovima ovog orkestra dobitnik je Oktobarske nagrade grada Beograda 1994. godine i imenovani su za ambasadore kulture SRJ 1995.godine.

Kao solista i član pomenutog ansambla, osim stalnih šefova dirigenata prof. Aleksandra Pavlovića i Obrada Nedeljkovića sarađivao je i sa eminentnim umetnicima-dirigentima kao sto su Kenet Džin, Luc Keler, Vladimir Černusenko, Ronald Zolman, Kristijan Ganš, Kristofer Voren Grin, Ola Rudner, Dejvid Strendz, Klaudio Vandeli, Frank Fonkuber, Darinka Matić Marović, Vesna Šouc, Tonči Bilić kao i solistima među kojima su i Sreten Krstić, Mateja Marinković, Dmitrij Sitkovetski, Šlomo Minc, Najdžel Kenedi, Sandra Belić, Ištvan Varga, Leonid Gorohov, Monika Leskovar, Ksenija Janković, Aleksandar Serdar, Nikolaj Petrov, Nataša Veljković, Lovro Pogorelić, Rita Kinka, Irena Grafenauer, Radmila Bakočević, Jadranka Jovanović, Dragana del Monaco, Aneta Ilić, Katarina Jovanović i mnogi drugi.

Zapažene koncerte ostvario je u duu sa Minom Mendelson; u kvartetu sa Borislavom Čičovačkim, Lidijom Stanković i Anetom Ilić sa kojima je nastupao u zemlji i inostranstvu; u junu 2004. nastupio je kao solista na koncertu sa Nigel Kennedy-em u Sava Centru u Beogradu i Narodnom Pozorištu u Novom Sadu; u aprilu 2007. nastupio je na koncertu New Europian Strings Orchestra na lični poziv Dmitry Sitkovetskog; priredio je niz resitala od kojih se izdvaja resital u Kulturnom Centru Beograda i galeriji „Progres”.

Paralelno sa solističkom i kamernom koncertnom aktivnošću od 2000. godine bavi se pedagogijom kao profesor u Muzičkoj školi „Stankovic” u Beogradu. O uspešnoj pedagoškoj aktivnosti svedoče brojne nagrade učenika osvojene na međunarodnim takmičenjima i festivalima.

Osnivač je i član Udruženja Classica Aeterna, pod čijim okriljem deluje trio, kvartet i još nekoliko kamernih sastava.



Milica Sekulić je rođena 1980. godine u Beogradu.

Klavir je učila kod prof. Olge Bauer. Na FMU u Beogradu je diplomirala klavir 2000. godine a magistrirala 2004. godine u klasi prof. Mirjane Šuice Babić. Čembalo je diplomirala februara 2009. godine u klasi prof. Miloša Petrovića. Na Kraljevskoj muzičkoj akademiji u Stokholmu završila je poslediplomske studije (solist diplom) 2005. godine u klasi prof. Anderša Šilstroma. Na KMA u Stokholmu u periodu 2005-2008, dve školske godine, Milica Sekulić je bila specijalizant na studijskom programu za klavirsku pedagogiju.

Osvojila je mnogobrojne nagrade sa najvišim plasmanima na republičkim, saveznim i internacionalnim takmičenjima kao solista i u klavirskom duu. Kao student FM nagrađena je 1999. godine za najbolje izvođenje sonate iz Fonda Katarine Aćimović, i 2000. godine kao najperspektivniji student klavirskog odseka iz Fonda Emila Hajeka. Pohađala je kurseve klavira Dmitrija Baškirova, Olivere Đurđević, Mišela Dalbertoa, Petera Topercera i Aleksandra Madžara.

Kao stipendista Kraljevine Švedske predstavljala je Kraljevsku muzičku akademiju: na Gotlandu, u Dubrovniku (kurs moderne muzike i barokne muzike za čembalo u klasi prof. Petera Lonenberga), u Letnjoj školi Pola Robertsa (prof. na Gildhol školi u Londonu), u Kastelfranku u Francuskoj, a kao stipendista KMH u Švedskoj na seminarima Mišela Berofa, Stefana Voitasa (Poljska), Erika Tavasa Šene, Jonti Solomona (London), Hokana Ostbea (Norveška - muzika Mesijana), Grete Erikson, Emanuela Krasovskog (Rusija), Margarete Fjodorovne (Rusija), Arnea Torgera (Vajmar), Tsuyoshi  Tsutsumi (Japan – kurs violončela i kamerne muzike), Tria Altenberg - za kamernu muziku.

Milica Sekulić je nastupala kao solista i kao član kamernih ansambala u mnogobrojnim mestima u Jugoslaviji, Francuskoj, Švedskoj, Engleskoj, Irskoj, Danskoj, Finskoj i Japanu. Svirala je sa Orkestrom Vojske Jugoslavije, Beogradskom filharmonijom, Stokholmskim Akademskim Orkestrom i Švedskom Kraljevskom Filharmonijom (dirigenti Angel Šurev, Helena Soderman, Mats Rondin).

Član je UMUS-a od 2002.godine. Dobila je nagradu UMUS-a za mladog umetnika 2007. godine.

U februaru 2011. godine Milica Sekulić je u saradnji sa istaknutim muzičarima i kompozitorima Srbije i Japana, imala Koncert savremene srpske i japanske muzike u sali Jumeria (Yumeria Hall, Tokyo). Od srpskih kompozitora izvedena su dela Ivane Stefanović, Srđana Hofmana, Đure Živkovića, Ljubice Marić i Miloja Milojevića. Milica Sekulić je održala predavanje Srpska klavirska muzika, u Ambasadi Republike Srbije u Tokiju, koje su posetili japanski kompozitori, kritičari, i ljubitelji savremene muzike. Koncert i predavanja naših i japanskih umetnika je podržao Jugokoncert, i Japansko udruženje kompozitora.
Od novembra 2007. god. Milica Sekulić je zaposlena je u Muzičkoj školi „Stanković” u Beogradu kao profesor klavira i na Akademiji lepih umetnosti u Beogradu kao umetnički saradnik.

Trio Classica Aeterna